Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 13 april 2013, kl: 09:30
Plats: Missionskyrkan, Uppsala
Bokningsbar t o m: 2013-04-12
Övrigt: Deltagandet är gratis, men lunchen kostar 100 kronor. Vill du äta så anmäl dig senast 31 mars. Ange matpreferenser i Notering.

Varmt välkommen att delta i Vetenskap och Folkbildnings Vårmöte och årsmöte 2013!

Årets folkbildare Medierna i P1 kommer firas och föreläsa, vi kommer diskutera motioner m.m. och ha årsmöte. Det kommer även bli underhållning och paneldebatt!

Tidsschema

9.30-10 Introduktion

10-11 Diskussionstorg & Fika
11-13 Årsmöte
13-14 Lunch
14-15 Årets folkbildare: Medierna i P1
15-16 Underhållning & Fika
16-17 Paneldiskussion: Vilka aktiviteter bör VoF göra?

Efter vårmötet kommer vi rekommendera restauranger dit man kan gå gemensamt och äta middag. Vi kommer även ha en träff senare på kvällen.

Under dagen kommer vi att bjuda på fika. Lunchen kostar 100 kronor, så kryssa i nedan om du vill ha lunch. Även om du inte tänkt äta lunch behöver du anmäla dig eftersom det är begränsat antal platser. Använd helst kortbetalning. Om du inte kan det så sätt in beloppet du ska betala på Plusgirokonto 63591-2 och markera det alternativet nedan.

För att få rösta på årsmötet behöver man vara medlem. Medlemsnummret finns på årsavin eller i adressfältet på sista sidan av senaste Folkvett. Om du inte kan hitta ditt medlemsnummer mejla kassören j.wallin@vof.se och fråga efter medlemsnumret så får du svar.

Mer information finns på hemsidan.

Bokningen är stängd sedan 2013-04-12 23:00:00!