NJUT AV VÅRENS GLADA MIDDAG HOS GULDMEDALJÖREN  HENRIK NORSTRÖM

När: 20 mars 2018, kl: 18:00
Plats: Gastrobaren Penny & Bill, Grev Turegatan 30, Stockholm
Bokningsbar t o m: 2018-03-13

TISDAG DEN 20 mars KL. 18.00 på Gastrobaren Penny & Bill, Grev Turegatan 30, Stockholm
Du har säkert redan sett att stjärnkocken Henrik Norström nyligen belönades med Gastronomiska Akademiens Guldmedalj. För sina insatser för svensk gastronomi, bl a krögarslitet med restaurangerna Lux Dag för Dag på Essingen, B.A.R på Blasieholmen, EAT i Mood-gallerian och senaste tillskottet gastrobaren Penny & Bill på Grev Turegatan 30. Således en mycket välförtjänt guldmedalj.

Du minns kanske också att vi i senaste medlemsbrevet meddelade att vårens Fun Dining äger rum på ett riktigt kul ställe. Och nu kan hemligheten avslöjas: Det blir på just Penny & Bill.
Du får njuta av en välkomstdrink och 3–4 mindre rätter för det facila priset av 525 kr för medlemmar och 595 för gäster.

Dessutom dyker Henrik upp och får svara på våra insinuanta skjutjärnsfrågor. Ett härligt tillfälle till en annorlunda måltidsupplevelse. Läs gärna lite mer om Penny & Bill på deras hemsida om du är nyfiken. Under kvällen finns Henrik Norströms senaste bok “Åtta råvaror” att köpa till specialpris.

Slutligen stort grattis till Åsa Gindin som hade rätt svar Penny & Bill i vår tävling Gissa krogen. Priset en extra härlig drink utdelas den 20 mars. På plats.

Max antalet deltagare 55
Anmälan senast den 13 mars

Välkomna nu att boka in er denna trevliga kväll!3

Medlem

Medlemmar bokar genom att använda detta formulär (inom denna ram).
Övriga bokar genom att använda det nedre formuläret (inom ramen nedanför denna).

Icke medlem