Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 6 april 2022, kl: 14:00
Plats: Operaterassen, Kungliga Operan, Karl XII:s torg 1, 111 47 Stockholm
Bokningsbar t.o.m: 2022-03-22
Övrigt: Vill du ha specialkost, vänligen ange detta i meddelandefältet vid anmälan. Ange även eventuella allergier.

Sveriges Bolagsjurister bjuder in till vårmöte! Mötet äger rum på Operaterassen i Stockholm.

Registrering med eftermiddagsfika startar kl. 14.00 och programmet inleds kl. 14.30 med föreningens vårmöte samt två intressanta och aktuella föredrag. Vårmötet avslutas med en trerättersmiddag och prisutdelning av utmärkelserna Årets Bolagsjurist 2022, Årets Uppdrag 2022 och Årets Stjärnskott 2022 i samarbete med Affärsvärlden och Vinge.

Anmälan sker senast 21 mars 2022 och är bindande efter sista anmälningsdag. Vid avbokning efter sista anmälningsdag debiteras full avgift om 900 kr.

Deltagaravgiften subventioneras i år av föreningen och har fastställts till 500 kr kronor per deltagare inklusive middag och dryck (fullpris 900 kr). Avgiften inkluderar alla deltagarkostnader utöver logi och resa.

Kallelse, dagordning samt program kommer inom kort.

Vänligen meddela specialkost och eventuella allergier i meddelandefältet nedan. Om du inte avser att delta på middagen, vänligen ange även detta.

Frågor angående vårmötet kan ställas till Sveriges Bolagsjuristers klubbmästare Eric Lennerth, klubbmastare@sverigesbolagsjurister.se.

Varmt välkommen!

Bokningen är stängd sedan 2022-03-22 15:30:00!