Redan medlem? Logga in
Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

Bli medlem i Mensa Sverige

Prior Evidence Mensa Sverige

Har du tidigare skrivit ett övervakat intelligenstest och fått ett resultat motsvarande den 98:de percentilen eller högre kan du använda dig av det resultatet för att ansöka om medlemskap i Mensa Sverige. Du registrerar själv dina uppgifter nedan samt skickar en kopia på testresultatet till:

SHE arbetspsykologi AB

att. Sara Henrysson

Västra trädgårdsgatan 15

111 53 Stockholm

Kostnaden för denna hantering är 100 sek. Om vår psykolog godkänner din ansökan skickas automatiskt ett brev till dig med erbjudande om medlemskap i föreningen. Om du väljer att gå med tillkommer en medlemsavgift på 345 sek per år. Fram till och med det år du fyller 20 år är medlemsavgiften 180 sek per år.

Observera att denna sida bara gäller för de som redan skrivit ett övervakat intelligenstest. Om du inte har gjort ett intelligenstest men vill göra det kan du anmäla dig till Mensas egna test här: https://www.mensa.se/bli-medlem/%C3%B6vervakat-test-r2

I samband med att du skickar in dina uppgifter godkänner du att dina personuppgifter lagras och hanteras av Mensa Sveriges administration.

Vid frågor eller instructions in English? Please contact testansvarig@mensa.se before booking.

Test