Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 28 oktober 2021, kl: 19:00
Plats: Gamla Ullevi
Bokningsbar t.o.m: 2021-10-28

Äntligen dags att åka på bortaresa helt utan restriktioner på läktarna! IFK Göteborg står för motståndet på Gamla Ullevi, en måsteresa för alla Djurgårdare! För att visa hur viktig denna bortaresa är har vi subventionerat ner priset till endast 150 kronor för medlemmar! För icke-medlemmar kostar resan 310 kronor men då ingår ett medlemskap för 2021.

OBS! Matchbiljett löses på egen hand, JK har inga biljetter till våra bussresenärer!

Endast hem
Vill du åka endast hem så väljer du alternativet endast hem. Håll koll på din mail så får du den vägen reda på vilken buss som gäller för hemresenärer

Hoppa på efter vägen?

Vill du hoppa på efter färdvägen så kontaktar du reseklubben@jarnkaminerna.se innan du bokar så återkommer vi till er om det är möjligt att stiga på där.

Håll koll på din mail samt även JK´s officiella kanaler för info om avreseplatser och dyl, främst din mail för det är så vi kommer kommunicera med er.

Angående covid-19

Restriktionerna för långfärdsresor är sedan den 15 juli lättade och därmed kan vi arrangera fullsatta bussresor. Det finns dock vissa riktlinjer som vi ber alla resenärer följa:

- Stanna hemma om du har det minsta sjukdomssymtom!

- Visa hänsyn till medresenärer och andra utomstående i samband med stopp och liknande.

- Tvätta händerna noga med tvål och vatten, i annat fall kommer även handsprit finnas tillgänglig vid påstigning på bussen.

BOKNINGEN ÄR BINDANDE OCH BOKAD RESA ÅTERBETALAS EJ!

Regelverk

Att tänka på:

* Endast 33 cl burkar eller flaskor är tillåtna på bussarna
*Respektera våra bussvärdar och chaufförer och följ deras uppmaningar och regler. Visa ALLTID respekt gentemot chaufförerna.
*Bussvärdarna har närsomhelst rätten att slänga av dom som missköter sig efter vägen. Då får du ta dig hem för egen maskin på egen bekostnad.
*Det är helt förbjudet att på något sätt banka eller slå på bussens inredning, inklusive tak och fönster. Den som bryter mot detta kan slängas av av bussvärden.Dessutom får du betala skador och eventuellt stillestånd för bussen vilket kan bli en ganska dyr historia.
*Sätt inte upp några somhelst klistmärken, vare sig i bussen eller på mat/rökstopp efter vägen.Tänd ingen pyroteknik vid stoppen.

Skulle någon hamna i fyllecell på aktuell ort kommer bussen inte att plocka upp dig på vägen hem.

Med det sagt, anmäl dig nu till livets roligaste pryl, nämligen bortamatcher!

Tillval:
Medlem