Malmö FF-DIF

När: 25 augusti 2019, kl: 17:30
Plats: Swedbank Stadion
Bokningsbar t o m: 2019-08-25

Söndagen den 25 augusti möter vi Malmö FF på bortaplan, den första helgmatchen på mycket längre för oss i Malmö. Klart du ska dit! För er som har betalat er medlemsavgift kostar resan 340:- och bokas via "Mina sidor", har du inget lösenord så klicka på " inget lösenord" så får du ett nytt till mailen. Resan hittar du under fliken " evenemang".

Är du inte medlem så kostar resan 500:- och då ingår medlemskapet, 340:- för resan och 160:- inkl avgifter för medlemsskapet. Medlemskap i JK är ett krav för att få åka med på resorna och ditt medlemskort skickas hem med post.

Endast hem
Vill du åka endast hem så väljer du alternativet endast hem. Håll koll på din mail så får du den vägen reda på vilken buss som gäller för hemresenärer

Hoppa på efter vägen??

Vill du hoppa på efter färdvägen så kontaktar du reseklubben@jarnkaminerna.se så återkommer vi till er om det är möjligt att stiga på där

Håll koll på din mail samt även JK´s officiella kanaler för info om avreseplatser och dyl, främst din mail för det är så vi kommer kommunicera med er.

BOKNINGEN ÄR BINDANDE OCH BOKAD RESA ÅTERBETALAS EJ!

Regelverk

2018 så hade vi NOLL kronor i städräkningar och alla reseklubbens pengar kunde användas till det dom är till för dvs ordna billiga bussresor fär våra medlemmar. Fortsätt så så kan vi fortsatt ordna riktigt billiga resor för er.

Att tänka på:

* Endast 33 cl burkar eller flaskor är tillåtna på bussarna
*Respektera våra bussvärdar och chaufförer och följ deras uppmaningar och regler. Visa ALLTID respekt gentemot chaufförerna.
*Bussvärdarna har närsomhelst rätten att slänga av dom som missköter sig efter vägen. Då får du ta dig hem för egen maskin på egen bekostnad.
*Det är helt förbjudet att på något sätt banka eller slå på bussens inredning, inklusive tak och fönster. Den som bryter mot detta kan slängas av av bussvärden.Dessutom får du betala skador och eventuellt stillestånd för bussen vilket kan bli en ganska dyr historia.
*Sätt inte upp några somhelst klistmärken, vare sig i bussen eller på mat/rökstopp efter vägen.Tänd ingen pyroteknik vid stoppen.

Skulle någon hamna i fyllecell på aktuell ort kommer bussen inte att plocka upp dig på vägen hem.

Med det sagt, anmäl dig nu till livets roligaste pryl, nämligen bortamatcher!

Tillval:
01. Endast hem : 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga