Företagsbyggande i en kreativ organisation, Andras Vajlok.

När: 15 april 2015, kl: 12:00
Plats: KPMG Tegelbacken 4
Bokningsbar t o m: 2015-04-08

FEF inbjudan 15 april

Sektionen för Ledarskap och Management inbjuder till lunchmöte med Andras Vajlok!

Företagsbyggande i en kreativ organisation

Hur leder man generation Y? Hur leder man medarbetare som inte vill bli ledda och ogillar hierarkier? Hur styr man skapandekraften i en kreativ organisation mot ett finansiellt företagsmål? Hur bygger och leder man ett företag när marknadsföringskampanjer är meningslösa och produkters försäljningssiffror är omöjliga att planera? Många utmaningar finns för företag i de för Sverige så viktiga nya tjänstebranscherna.

Andras Vajlok är CFO på Paradox Interactive, en svensk utgivare och utvecklare av dataspel som på några få år vuxit till nästan 200 medarbetare. Han är civilekonom från Handelshögskolan vid Göteborgs universitet och har en bakgrund inom olika ledande roller inom IT management, Han har tidigare bl.a. jobbat för Manpower Group, Universum och Nasdaq OMX. Därmed har Andras erfarenhet från mer traditionella branscher och kommer att ge sin syn på utmanande faktorer inom företagsbyggande och företagsledning i unga branscher.

Dag Onsdagen den 15 april 2015
Tid 12.00 – 13.30
Plats KPMG Tegelbacken 4
Måltid

FEF/FEI bjuder på en enkel lunch

Anmälan Senast den 8 april 2015

Välkomna!

Björn Wolrath Robert Berg
Ordförande Sektionsordförande

Bokningen är stängd sedan 2015-04-08 12:00:00!