Kundinsikt som ett redskap för bättre affärer

När: 11 december 2013, kl: 12:00
Plats: Deloitte, Rehnsgatan 11, Stockholm
Pris: 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga
Platser kvar: 29
Bokningsbar t o m: 2013-12-05
Övrigt: FEF/FEI inbjuder till en enkel lunch. Observera att mötet inleds med föredrag kl 12:00 och avslutas med lättare förtäring.

 

Sektion Marknad inbjuder till lunchmöte med:

 

Lena Landahl, VD på konsultföretaget Cliente

som kommer att tala på temat

Kundinsikt som ett redskap för bättre affärer

dvs hur man kan använda förståelse av sina kunder för att omvandla den insikten till handgripliga åtgärder som ger faktiska resultat, t ex effektivisera processer, förbättra erbjudanden, utveckla kundmöten samt leda medarbetarna.

 

Cliente arbetar med många av våra kända företag, såväl inom B2B som B2C. Lena kommer att dela med sig av några intressanta kundcase. 

 

 

 

 

 

Dag:  Onsdagen den 11 december 2013
Tid:  12.00 – 13.30
Plats:  Deloitte, Rehnsgatan 11, Stockholm
Måltid:

FEF/FEI inbjuder till en enkel lunch.

Observera att mötet inleds med föredrag kl 12:00 och avslutas med lättare förtäring.

Anmälan: www.fef.se
E-mail: info@fef.se
Tel: 08-556 061 42 (9:00 – 12:00 Föreningshusets Medlemsservice)
Fax: 08-556 061 41

 

Bindande anmälan senast torsdag 5 december. Max 55 deltagare i den ordning anmälan inkommer. Föreningen tillämpar en frivillig avgift om 100:- vid lunchmötena. Kvitto kan erhållas. OBS! Utebliven ej avbokad plats debiteras med 200:-.

Bokningen är stängd sedan 2013-12-05 12:00:00!