Stefan Saidac, Saidac Communication - Varumärke – Vinna eller försvinna

När: 13 april 2011, kl: 00:00
Plats: Grant Thornton Sveavägen 20 Stockholm
Pris: 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga
Platser kvar: Obegränsat
Bokningsbar t o m: 2011-04-12
Övrigt: -

 

Sektion Marknadsföring inbjuder till lunchmöte med:

 

Stefan Saidac, Saidac Communication

 

Varumärke – Vinna eller försvinna

 

Stefan arbetar med svenska och internationella varumärken i egen verksamhet. Stefan har arbetat på design- och varumärkesbyråer i Stockholm med uppdrag som Absolut Vodka, Arla, H&M, IKEA och SEB.


Företagskultur är släkt med varumärke, främst med ett internt perspektiv. Många anser att företagskulturen är viktigare än strategin. Stefan berättar om H&M, IKEA och andra framgångsrika företagskulturer som vägleder – och skapar lönsamhet.


Under föredraget kommer Stefan att beröra frågor som

Hur arbetar världens mest ansedda varumärke?

Varumärke i kris – hur företagsledningen agerar.

Hur vi upplever varumärken.

Varumärken och sociala medier.

Vad försvagar respektive förstärker vårt varumärke.

 

Dag: den 13 Apr 2011
Tid: 12:00 - 13:30
Plats: Grant Thornton Sveavägen 20 Stockholm
Måltid:

FEF/FEI inbjuder till en enkel lunch.

Anmälan: www.fef.se
E-mail: info@fef.se
Tel: 08-556 061 42 (9:00 – 12:00 Föreningshusets Medlemsservice)
Fax: 08-556 061 41

 

Observera att vi inleder med föredragningen exakt kl 12:00.


Bindande anmälan senast torsdag 7 april. Max 110 deltagare i den ordning anmälan inkommer. Föreningen tillämpar en frivillig avgift om 100:- vid lunchmötena. Kvitto kan erhållas. OBS! Utebliven ej avbokad plats debiteras med 200:-.

Bokningen är stängd sedan 2011-04-12 00:00:00!