När: | 13 april 2011, kl: 00:00 |
Plats: | Grant Thornton Sveavägen 20 Stockholm |
Pris inklusive moms: | 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga |
Varav moms: | 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga |
Platser kvar: | Obegränsat |
Bokningsbar t.o.m: | 2011-04-12 |
Övrigt: | - |
Sektion Marknadsföring inbjuder till lunchmöte med:
Varumärke – Vinna eller försvinna
Stefan arbetar med svenska och internationella varumärken i egen verksamhet. Stefan har arbetat på design- och varumärkesbyråer i Stockholm med uppdrag som Absolut Vodka, Arla, H&M, IKEA och SEB.
Företagskultur är släkt med varumärke, främst med ett internt perspektiv. Många anser att företagskulturen är viktigare än strategin. Stefan berättar om H&M, IKEA och andra framgångsrika företagskulturer som vägleder – och skapar lönsamhet.
Under föredraget kommer Stefan att beröra frågor som
• Hur arbetar världens mest ansedda varumärke?
• Varumärke i kris – hur företagsledningen agerar.
• Hur vi upplever varumärken.
• Varumärken och sociala medier.
• Vad försvagar respektive förstärker vårt varumärke.
Dag: | den 13 Apr 2011 |
Tid: | 12:00 - 13:30 |
Plats: | Grant Thornton Sveavägen 20 Stockholm |
Måltid: |
FEF/FEI inbjuder till en enkel lunch. |
Anmälan: | www.fef.se E-mail: info@fef.se Tel: 08-556 061 42 (9:00 – 12:00 Föreningshusets Medlemsservice) Fax: 08-556 061 41 |
Observera att vi inleder med föredragningen exakt kl 12:00.
Bindande anmälan senast torsdag 7 april. Max 110 deltagare i den ordning anmälan inkommer. Föreningen tillämpar en frivillig avgift om 100:- vid lunchmötena. Kvitto kan erhållas. OBS! Utebliven ej avbokad plats debiteras med 200:-.