Richard Wahlund, professor vid Handelshögskolan i Stockholm - Varumärken – från psykologi till ek

När: 13 maj 2009, kl: 00:00
Plats: Handelshögskolans aula, Sveavägen 65
Pris: 0,00 kr för medlem / 0,00 kr för övriga
Platser kvar: Obegränsat
Bokningsbar t o m: 2009-05-12
Övrigt: -

 

Handelshögskolans Jubileumsföreläsning nr 5

 

Richard Wahlund, professor vid Handelshögskolan i Stockholm

 

Varumärken – från psykologi till ekonomiska värden

 

Föreläsningen kommenteras av Anna Carrfors Bråhenhielm,  CEO Silverback


För att fira Handelshögskolan i Stockholms 100-årsjubileum ges under 2009 en serie öppna föreläsningar med namn kunniga forskare. Med föreläsningarna vill vi bjuda in till samtal om aktuella  samhällsfrågor. Föreläsningarna anordnas av EFI, i samarbete med IFL, vid Handelshögskolan i Stockholm.

 

Dag: den 13 Maj 2009
Tid: 12:00 - 13:00
Plats: Handelshögskolans aula, Sveavägen 65
Måltid:

Anmälan:

 

Läs mer och anmäl dig här www.hhs.se/100years/lectures/

Bokningen är stängd sedan 2009-05-12 00:00:00!