Lunchmöte med Azita Shariati

Plats: Grant Thornton, Sveavägen 20, Stockholm
Bokningsbar t o m: 2017-09-29

FEF inbjudan 3 oktober 2017

Marknadsföringssektionen inbjuder till lunchmöte med:

Azita Shariati

Azita Shariati har  fått uppdraget att fortsätta stärka Sodexos position i  Norden  genom att den 1 september 2017 tillträda posten som President Sodexo Nordics. Hon behåller samtidigt sin roll som VD för Sodexo AB.
Sodexo i Norden omsätter 7,5 miljarder  SEK och har c:a 11.000 medarbetare.

Sodexokoncernen är världsledande inom Quality of Life Services  - service för livskvalitet , en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Koncernen erbjuder integrerade service-lösningar inom bl.a reception , säkerhet ,underhåll ,
städning, måltidstjänster , facilities management m.fl - totalt mer än 100 tjänster. Ledande inom Service Management och som i Sverige  har sina rötter i bolag som SARA , Procordia och Partena.

Azita Shariati , född i Iran 1968 , kom till Sverige / Göteborg 1988  är en fantastisk företagsledare och tillika en stor personlighet. Hon är flerfaldigt prisbelönad  och utnämnd till Sveriges mäktigaste näringslivskvinna och superkommunikatör. I hennes nyligen utkomna biografi och ledarskapsbok " Hela Bilden " tillsammans med Chef-medarbetaren Fredrik Emdén , slår hon fast  " För att Du verkligen skall förstå mitt ledarskap behöver du också veta vad som format det. Du är den ledare du är utifrån vem du är som person".

Välkommen  - missa inte detta unika tillfälle att förstå hennes karriär som en absolut framgångssaga , ett målmedvetet ledarskap , gediget strategiskt arbete byggt på företagets värdegrund , vilket all främjat  mångfald i bredaste bemärkelse.

Dag:

Tisdagen den 3 oktober 2017

Tid:

12.00 – 12.45 efteråt serveras lunchsmörgås med dryck

Plats:

Grant Thornton, Sveavägen 20, Stockholm

Anmälan:

Företagsekonomiska Föreningen, www.fef.se

Björn Wolrath

Rolf E Ericsson

Sektionsordförande

Bokningen är stängd sedan 2017-09-29 10:45:00!