Fredrika Bremer Förbundets årsmöte 2019

Plats: Ersta Konferens i Stockholm
Platser kvar: Obegränsat
Bokningsbar t o m: 2019-03-31

Välkomna på Fredrika Bremer Förbundets årsmöte den 11 maj på Ersta Konferens i Stockholm!

Varmt välkommen på Fredrika Bremer Förbundets årsmöte som arrangeras på Ersta Konferens i Stockholm den 11 maj.

Ersta Konferens ligger vackert beläget på Södermalm med utsikt över hela Stockholm. Konferenslokalen ligger 3,5 kilometer från Stockholms Central och tre minuter med buss från Slussen.

Årsmötesdagen inleds med en gemensam lunch kl. 13.00. Förhandlingarna pågår från kl. 14.00-18.00 och avslutas med ett trevligt mingel kl. 18.00-19.00.

Förbundet står för mat, dryck och resor till Stockholm för dig som reser längre än 10 mil enkel resa (upp till max 1000 SEK/person tur och retur) och det är gratis att delta och anmäla sig till årsmötet. Förbundet kommer även bekosta övernattning för en representant från respektive krets. Tyvärr har vi inte möjlighet att bekosta övernattning för samtliga medlemmar.

Resan bokar du själv och pengarna får du tillbaka genom en ifylld reseräkning, så se till att spara alla kvitton. Var gärna ute i god tid och boka klimatsmart!

Skriftliga motioner och nomineringar till BRA-pris och Årets Fredrika (dessa kan även nomineras i mötet) ska vara förbundsstyrelsen tillhanda senast den 18 mars. Mejla handlingarna till kansli@fredrikabremer.se.

Har du glömt lösenordet för att logga in på ”Min sida”? Ange den mejladress du uppgav när du blev medlem så får du ett nytt lösenord skickat till din mejl. Ange i meddelandefältet (”notering”) om du önskar specialkost.

Om du har några frågor mejla kansli@fredrikabremer.se eller ring 0732-554400.

Årsmöteshandlingar skickas ut via epost till alla anmälda ombud i april.

Varmt välkommen!

OBS! DU MÅSTE VÄLJA ETT AV DE TVÅ TILLVALEN NÄR DU GÖR DIN BOKNING!

Bokningen är stängd sedan 2019-03-31 23:59:00!