Fredrika Bremer Förbundets Årsmöte 4–5 maj 2018 i Nynäshamn

Plats: Nynäsgården Hotell och Konferens i Nynäshamn
Platser kvar: Obegränsat
Bokningsbar t o m: 2018-03-31

Välkomna på Fredrika Bremer Förbundets årsmöte som hålls den 4-5 maj på Nynäsgården i Nynäshamn!

Förhandlingarna pågår under lördagen den 5 maj kl. 09.00-14.00. I år kommer det även anordnas ett förmöte dagen innan årsmötet, den 4 maj kl. 16.00-18.00, då vi kommer hålla en workshop om förbundets fokusfrågor. Förmötet är frivilligt att delta i och avslutas med en middag.

Fredrika Bremer Förbundet bjuder på mat, uppehälle och resekostnader upp till 1500SEK/person, resan bokar du själv. Var gärna ute i god tid och boka klimatsmart! Reseräkningsblanketter delas ut på årsmötet så spara ditt kvitto om du vill ha reseersättning. Frukost serveras till de som övernattar, förmiddagskaffe och lunch serveras till alla som deltar i mötet.

Har du glömt lösenordet för att logga in på ”Min sida”? Ange den mejladress du uppgav när du blev medlem så får du ett nytt lösenord skickat till din mejl.

Om du bor i närheten av Nynäshamn eller i Stockholm uppskattar vi om du bokar utan övernattning. Pendeltåget från Stockholm tar cirka 50 minuter och går två gånger i timmen. Frukost serveras till de som övernattar, förmiddagskaffe och lunch serveras till alla som deltar i mötet. Om du bor i Stockholm/Nynäshamn och vill delta på förmötet och middagen på kvällen den 4 maj går det självklart även bra.

Läs mer om årsmötet och hur du tar dig till Nynäsgården här.

Ange i meddelandefältet (”notering”) om du önskar specialkost, samt om du önskar dela rum med någon speciell. Beroende på hur många som anmäler sig kan du komma att behöva dela rum även om du uppgett att du önskar enkelrum.

Anmäl dig senast den 31 mars och ring gärna kansliet om du har några frågor eller har problem med din anmälan: 0732-55 44 00 eller mejla på kansli@fredrikabremer.se. Mer information om hur du reser till Nynäsgården samt ungefärlig tidsplan för mötet finner du här.

VARMT VÄLKOMNA!

Förbundsstyrelsen, genom Ordförande Louise Lindfors

OBS! DU MÅSTE VÄLJA ETT AV DE FYRA TILLVALEN NÄR DU GÖR DIN BOKNING!

Bokningen är stängd sedan 2018-03-31 23:59:00!