Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

Pris inklusive moms: 6.125,00 kr för medlem / 7.250,00 kr för övriga
Varav moms: 1.225,00 kr för medlem / 1.450,00 kr för övriga
Bokningsbar t.o.m: 2022-11-09
Övrigt: Glöm ej att registrera dig som medlem först i föreningen (om du inte tidigare gjort det), se mer info via www.bentleyuser.se

Torsdag 10/11 & Fredag 11/11

Denna sida avser anmälan till 2 dagar, torsdag den 10 november och fredag den 11 november (luncher/fika ingår).

OBS! Om du vill komma på middagen (kostnad 0 kr) så måste du skriva det i meddelanderutan längst ner. Skriv även ev. allergier.

GDPR - Hantering av personuppgifter*

Jag accepterar genom denna anmälan att mitt namn och organisation kan finnas med på en deltagarförteckning som delas ut i samband med evenemanget samt att mina personuppgifter lagras och används för administration i samband med evenemanget. Vår sponsor Bentley får endast nyttja dina kontaktuppgifter som du i föreningen registrerat dig med om du gödkänner detta genom att kryssa i valet ovan. Som kund till Bentley så kan du givetvis redan vara registrerad i deras kunddatabas. Användarföreningen lämnar inte ut några kontaktuppgifter direk ifrån medlemsregistret till någon extern part. Se Bentley User Groups integritetspolicy på bentleyuser.se

Bokningen är stängd sedan 2022-11-09 23:59:00!