1 st användardag fredag 9/11

När: 9 november 2018, kl: 08:00
Plats: World Trade Center Stockholm, Klarabergsviadukten 70 / Kungsbron 1
Bokningsbar t o m: 2018-11-09
Övrigt: Glöm ej att registrera dig som medlem först i föreningen (om du inte tidigare gjort det), se mer info via www.bentleyuser.se

Denna sida avser anmälan till endast fredag den 9 november (1 dag), luncher/fika ingår.

Priserna är för medlemmar 2 800 kr + 700 kr moms = 3 500 kr. Är du inte medlem är priset 3 300 kr + 825 kr moms = 4 125 kr.

Om du anmäler fler än en person samtidigt (gruppanmälan) Vänligen ange dina kollegors namn på meddelande raden

GDPR - Hantering av personuppgifter *

Jag accepterar genom denna anmälan att mitt namn och organisation kan finnas med på en deltagarförteckning som delas ut i samband med evenemanget samt att mina personuppgifter lagras och används för administration i samband med evenemanget. Vår sponsor Bentley får endast nyttja dina kontaktuppgifter som du i föreningen registrerat dig med om du gödkänner detta genom att kryssa i valet ovan. Som kund till Bentley så kan du givetvis redan vara registrerad i deras kunddatabas. Användarföreningen lämnar inte ut några kontaktuppgifter direk ifrån medlemsregistret till någon extern part. Se Bentley User Groups integritetspolicy på bentleyuser.se
Bokningen är stängd sedan 2018-11-09 09:30:00!