KIRFEST!

När: 19 juli 2019, kl: 19:00
Plats: Lokanta
Bokningsbar t o m: 2019-07-19

BOKNING TILL BAJEN FANS KIRFEST!

Endast för medlemmar - Förbokning krävs!

Äntligen är det dags för ännu en episk grönvit fest!
Lagret på Bajen Fans egen kir börjar sina så kom och festa loss på vår KIRFEST innan den sista flaskan är uppdrucken.

Fredag den 19/7 klockan 19:00 slår vi upp portarna på Lokanta (Hallvägen 7B, Slakthusområdet) och vi håller festen igång så länge vi orkar (fram till kl 03:00 då portarna stänger).
Fokus denna kväll är Kir men det kommer även att finnas annan alkoholhaltig dryck till försäljning. Kommer även alkoholfria alternativ att finnas? Absolut!

I entrépriset ingår en flaska kir alternativt en flaska alkoholfritt bubbel (ange i meddelandefältet om du önskar alkoholfritt)!

Mer info om festen kommer så håll utkik i våra kanaler på sociala medier! För du minns väl sommarfesten på Rodden efter Häcken hemma 2017? Eller är du en av dom som inte minns ett smack? Eller, är du kanske rentav en av de som missade hela braket och var besviken hela hösten? Vi lovar att du inte vill missa denna kirfest!

Psst! Det ryktas även om att den eftertraktade Videojuggarna-tishan kommer att finnas till försäljning just denna kväll.

OBS: 18-års åldersgräns. Entrévärd kollar ID samt namn mot lista.

Vid frågor kontakta:
ebba@bajenfans.se eller johanna@bajenfans.se