Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

Pris: 4.900,00 kr för medlem / 5.900,00 kr för övriga
Platser kvar: Obegränsat
Bokningsbar t.o.m: 2021-10-06

Konferensen som sätter informationen i centrum
TRE KONFERENSER I EN, FAI I SAMVERKAN MED FALK OCH RIKSARKIVET
#IFÖRVALTNING2021
100 % DIGITALT

Konferensen genomförs i år som ett samarrangemang tillsammans med FALK och Riksarkivet. Konferensen utökas till tre dagar och genomförs som ett helt digitalt event. Sändningen sker från LiveArenas studio. Det finns möjlighet för dig som deltagare att ge inspel, reflektioner och ställa frågor genom chattfunktionen i konferensappen som nu utökas med funktioner för grupprum. De frågor som inte får utrymme i sändningen besvaras så långt det är möjligt i konferensappen i efterhand.

Tre välfyllda dagar med praktikfall verksamhetsinformation, demokrati, digitalisering, digitala signaturer, användande av information, internationell utblick, inspirations- och expertanföranden. En mötesplats för alla som jobbar med informationsförvaltning.

Vi ansluter till firandet av Demokratijubiléet 2018-2021.

Konferenspriser
Konferenspriset inkluderar tillgång till Livesändning via länk, möjlighet att lyssna till programpunkter 3 månader efter konferensen, dokumentation och tillgång till konferensapp. Länken är personlig men du kan i efterhand dela inspelat material till kollegor mot ett tillägg. Studerande och medlemmar i FALK väljer dessa tillval längre ner.

Medlemspris: 4 900 kr (medlem i FAI eller FALK)
Ej medlem: 5 900 kr

STUDENTPRIS
Att delta som student är gratis i år!

Konferenspriser
Ca kl 9.00 -17.00 alla dagar

Sista anmälningsdag
6 oktober

Avbokningsvillkor
Deltagarplats kan alltid överlåtas till kollega. Anmälan är avbokningsbar fram till och med 14 september 2021, en avbokningsavgift tas ut på 500 kronor. Efter 14 september är anmälan bindande.

Upplysningar
FAI kansli, 08-121 513 21, info@fai.nu

FOTOGRAFERING: Vi tar ibland bilder och filmar på våra konferenser. Bilderna och filmerna kan kommat att användas i trycksaker och på webben. Som deltagare har du rätt att göra invändningar. Du kan läsa mer om föreningens behandling av personuppgifter på webbplatsen.

Bokningen är stängd sedan 2021-10-06 23:59:00!