Woman in Red Malmö

När: 24 mars 2017, kl: 17:00
Plats: Scandic Triangeln (fd Hilton), Malmö
Bokningsbar t o m: 2017-03-23
Övrigt: Anmälan är bindande. I priset ingår mingeltallrik, välkomstdryck/vin och goodiebag

Välkommen till en kväll med hjärtat i fokus - Woman in Red Malmö 24 mars!

Högklassig underhållning, inspirerande hälsokunskap och fashionable modeshow. Interssanta utställare med generösa erbjudanden, utlottning av fina vinster och exklusiv goodiebag. Välkomstdryck, mingeltallrik och spännande gästartister.

Program

17.00 Öppnar dörrarna för mat/dryck och mingel bland utställare med generösa erbjudanden och smakprov. Träffa kvällens artister/föreläsare som säljer och signerar böcker/CD.

18.20 Program på scen till ca. 22.30 inkl paus för mingel och bar.

Medverkande:

Alexandra Charles, moderator, ordförande och grundare till 1,6 & 2,6 miljonerklubben.

Anna-Lena Brundin, komiker/artist/författare bjuder på en kavalkad av humor, allvar, sång och berättar om hälsans förändringar med diabetes.

Isabel Goncalves, Professor vid Experimentell Kardiovaskulär forskning på Lunds Universitet, fick första priset till en yngre framgångsrik klinisk forskare vid Region Skåne. Hon har även utdelats flera priser och utmärkelser för sin forskning inom hjärt- kärlområdet.

Anna Ottoson, Foodpower, "Kraften i maten"
Anna brinner för att påverka och sprida kunskap om kraften i maten och hur vi kan bli friskare, hälsosammare och nå full kraft genom den mat vi äter och njuter av. Hon är en av Sveriges ledande dietister och välkänd kostexpert från TV, radio och tidningar.

Stefan & Kim, välkänd artist duo, mestadels i Skåne men även utomlands. Deras tillvaro är en härlig blandning av Jubiléer, Företagsevent, Bröllop, Galor, Familjefester, Festivaler, Begravning, Invigningar, Bygdegårdar. De tycker om en berg-odalbana där dom åker mellan vackert, klassiskt, fult, snabbt rockigt, smäktande och ljuvt, på räls av kvalité och humor.

Tommy Juth, artist

Jessica Lindgren, Healing och Yoga

Annette Lefterow, ledande expert inom wellness och ambassadör för 2,6 miljonerklubben

Lotter, pins och armband finns att köpa på plats!

Varmt välkommen!

Bokningen är stängd sedan 2017-03-23 13:00:00!