Malmö: Hälsodagen 21/9

När: 21 september 2014, kl: 11:00
Plats: Hylliekrokens Golfcenter
Bokningsbar t o m: 2014-09-19
Övrigt: Anmälan är bindande. I priset ingår fika med smörgås och kaffe.

Välkomna till Hälsodagen i Malmö!

SATS bjuder på prova-på pass med olika träningsformer, bäckenbottenträning med Gitte Birlev, och underhållning från scenen. Jesper Dagsberg visar kopplingen mellan hjärta och hjärnan vid stress.

Mingla bland utställarna, vinn fina priser och ställ frågor om din hälsa till våra sakkunniga på plats. Innan fika och vinstutdelning går vi gemensamt en promenad längs Ribersborg med överraskning längs vägen.

Kom och träffa Stjärnkocken!
Jennie Walldén
är tvåbarnsmamman och marknadschefen som 2013 vann TV-tävlingen Sveriges Mästerkock. Hon har alltid haft en passion för matlagning som hobby men även fristad och meditation. Hon brinner för smaker och tycker att mat ska vara enkel att älska och att laga. Jennie är numera kokboksförfattare, föreläsare och vi ser henne ofta som TV-kock.

Stjärnskottet Rebecka Karlsson överraskade stort på Woman inRed-galan då hon kom direkt från uppträdande på Wembley Arena, London. Hon medverkade då i Talang TV3 och med flera vinster i artisttävlingar är hon endast 14 år gammal utsedd som en ny Sanna Nielsen.

Charlotte Erlanson-Albertsson
, Professor i medicinsk och fysisk kemi berättar om "Vad ska vi äta?"

Milook of Sweden
visar hur du enkelt kan "dressa upp" dig från vardagsklädd till mingelfin.

Konferencier
: 2,6 ambassadör, Christina Nilsson, bjuder även på ett smakprov med sin Chakra Balance Dance

Utställare
: Itrim, Axelsons, Palmer Friskvård, Smaka Spoons bjuder på soppa, Smart Eyes, Wellstar Beauty, Svenska Fotterapeuterna, Ingalill Vestman -"Må bra cocktail", Milook of Sweden, ASEA, Pfizer, Svensk Kombucha, Café Blå Kiosken, Holistic M.fl tillkommer

Lotteri
Under dagen kommer vi att lotta ut en cykel från Crescent/Monark. Lotterna till detta fina lotteri kostar 50:-/styck eller 3 lotter för 100:-.
Fler överraskningar och fina vinster utlovas!

Pengarna från lotteriet går oavkortat till Insamlingsstiftelsen Kvinnor och hälsa.

Bokningen är stängd sedan 2014-09-19 12:00:00!