Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 20 september 2020, kl: 11:00
Plats: Botaniskaträdgården, Göteborg
Bokningsbar t o m: 2020-09-18
Övrigt: I priset ingår Hälsodagen online 100/150 kr + Hälsopromenad i Botaniska 50 kr och fika. Vi skickar ut ett separat mail med länk till Nationella Hälsopromenaden och Hälsowebinariet inom några dagar. Anmälan är bindande. Hittar du inte mailet titta gärna bland spam mailen.

Äntligen kan vi träffas igen! Vi har nu möjlighet att bjuda in till en traditionell Hälsopromenad i Botaniska Trädgården.

Vi följer naturligtvis alla rekommendationer från Folkhälsomyndigheter och kan därför endast erbjuda 40 st platser, då vi även har funktionärer på plats. Detta till trots ser vi fram emot att samlas och hålla traditionen igång!

Vi träffas kl.11.00 vid huvudentrén där vi tar en gemensam fika. Det serveras fralla, kaka, kaffe & the.

Innan promenaden blir det en kort uppvärmning. Elisabeth Frisk inspirerar oss genom Nia, en rörelseform som engagerar hela kroppen, hjärtat och alla leder i en mjuk dynamik.

Därefter promenerar vi runt i Botaniska trädgården i olika ”tempogrupper” och tar del av en tipspromenad. Promenaden tar ca 40 min.

I priset ingår att du kan ta del av den Nationella Hälsopromenad som i år arrangeras digitalt. Vi sänder promenaden live mellan 12.00 – 12.45. Kl 16.00 börjar vårt Hälsowebinar med spännande gäster, aktiviteter, gymping, hälsoquiz, samt delar vi ut Hälsopriset 2020. Som deltagare stöttar du forskningen på kvinnors hjärtan. Reprisen av sändningarna har du tillgång till under 20-27 sept.

Bokningen är stängd sedan 2020-09-18 12:00:00!