Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 20 september 2020, kl: 12:00
Plats: Gärdet, brevid Sjöhistoriska museet
Bokningsbar t o m: 2020-09-18
Övrigt: I priset ingår Hälsodagen online 100/150 kr + Hälsopromenad på Gärdet 50 kr

Vi har möjlighet att bjuda in till en traditionell Hälsopromenad på Djurgården/ Gärdet. Vi följer naturligtvis alla rekommendationer från Folkhälsomyndigheter och kan därför endast erbjuda 40 st platser, då vi även har funktionärer på plats. Detta till trots ser vi fram emot att samlas och hålla traditionen igång!

Promenaden startar kl 12.00 på fältet mellan Villa Kjällhagen och Sjöhistoriska museet. Vi promenerar på  Hälsans stig och tar del av en tipspromenad. Promenaden tar ca 30 - 50 min. Ta gärna med din hund men du är lika välkommen utan. Efter promenaden bjuder vi på fika och utser vinnarna i tipspromenadet. Tre vinnare får en goodiebag.

Det kommer även finnas en fästingbuss på plats som erbjuder TBE vaccinationer.

Vi uppskattar om du tar en eller flera bilder på dig under promenaden och delar i sociala medier #16hälsopromenad.

Promenaden startar kl 12.00. Vi ber er att vara på plats max 10 min innan. Det är viktigt att vi följer myndigheternas regler och vill uppmärksamma er om att vi endast kan ta emot dig som har bokat och bekräftat din plats – inga drop-in på plats. Vi är måna om att hålla antalet till max 50 personer på plats och är tacksamma för din samverkan.

Din biljett inkluderar även sändningen av Hälsodagen online – ett program som du har tillgång till under 7 dagar. Du kan logga in med din mobil och ta del av sändningen när du går på Djurgården eller när som helst under vår kampanjvecka för forskningen den 20 – 27 september

Bokningen är stängd sedan 2020-09-18 13:00:00!