Onlinekurs: Hälsovecka hemma

När: 25 maj 2020, kl: 09:00
Plats: Online
Bokningsbar t o m: 2020-05-22
Övrigt: Du får ett välkomstbrev till kursen ett par dagar innan kursstart och då erhåller du även e-boken. Välkomstbrev och kursbrev skickas till den mailadress du anger vid köp. Anmälan är bindande.

Premiär för vår första onlinekurs 25 - 31 maj

Hälsovecka hemma med 1,6 & 2,6 miljonerklubben

I dessa tider när vi vistas mer hemma och inte kan resa på hälso- och träningsresor lika lätt har vi skräddarsytt en onlinekurs som ger dig en personlig hälsoresa i det inre och yttre på hemmaplan.

Boka in dig på en digital hälsoresa tillsammans med några av Sveriges mest välkända profiler inom hälsa, mat och livsstil. Du får inspiration och vägledning av våra ambassadörer Annika JankellGabriella SvenbergMonika Ahlberg och Annette Lefterow.

Unna dig en hälsovecka hemma och utomhus. Onlinekursen pågår måndag t.o.m. söndag och består av 7 digitala kursbrev och en e-bok. Varje morgon får du dagens program som består av inspiration, övningar och rekommenderat upplägg för dagen. Du kan läsa, lyssna och titta på olika delar av kursens innehåll. Kursbreven och e-boken levereras till din mail och innehåller allt för din fysiska, mentala och sociala hälsa.

Du har tillgång till allt material via dessa kursbrev som kan öppnas i din mobil, ipad eller dator. På så sätt kan du ta med dig mobilen och utföra övningar och pass även utomhus.

Innehåll:

• Yoga och inspiration med Annika
  • Reflektioner och multivitaminer för din mentala hälsa med Gabriella
  • Matinspiration och matlagning med Monika
  • Wellnessaktiviteter, träningspass och meditation med Annette
  • Lärorika artiklar från våra medicinska experter
  • Webinar om hälsa och livsstil
  • E-bok Din guide till wellness – en handbok om hur du tar hand om din hälsa hemma och i vardagen

Övningarna är enkla och effektiva. Alla kan hänga med.

Du behåller kursbreven och e-boken efter avslutad vecka och kan fortsätta med din hälsa och wellness.

Bokningen är stängd sedan 2020-05-22 13:00:00!