Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 23 april 2020, kl: 17:30
Plats: Scandic hotell Arvika. Torggatan 9, Arvika
Bokningsbar t o m: 2020-03-29
Övrigt: I priset ingår matig smörgås med kaffe/the samt frukt och godis i pausen. Anmälan är bindande. Vi skickar inte ut biljetter, namnlistor finns i entrén. Meddela gärna ev. matavvikelser eller allergier.

Välkommen till en kväll där kvinnohjärtat är i fokus.

Torsdagen den 23 april bjuder 1,6 & 2,6 miljonerklubben in till ett seminarium på Scandic hotell i Arvika.

Hjärt-och kärlsjukdomar är en av de vanligaste dödsorsakerna för kvinnor. Ändå är kunskapen om kvinnohjärtat både inom forskning och bland allmänheten inte tillräcklig. Woman in Red syftar till att sprida kunskap om kvinnors hjärt- och kärlsjukdomar och att samla in pengar till medicinsk forskning på kvinnohjärtat.

Kvällen bjuder på information, inspiration och mycket glädje. Vi har glädjen att ordförande för 1,6 & 2,6 Alexandra Charles inviger 1,6 i Arvika och berättar om hur 1,6 miljonerklubben en gång startade. Solveig Ternström kommer att närvara som hedersmedlem samt Karlstads kontaktkvinna Irene Eliasson berättar om starten och utvecklingen av 1,6 & 2,6 i Karlstad.

Hjärtläkare Ingrid Westbom föreläser om hjärtbesvär och hjärtsjukdomar.

Kvällen avslutas med en modevisning med vårens nyheter från Kappan och FK-mode.

Varmt välkommen!

Bokningen är stängd sedan 2020-03-29 20:59:00!