Linköping - Woman in Red

När: 9 mars 2020, kl: 17:00
Plats: Forumteatern, KårhusetKollektivet, Ågatan 55
Bokningsbar t o m: 2020-03-01
Övrigt: I priset ingår ett glas bubbel vid ankomst, mingeltallrik (2 alternativ) och bemannad garderob. Anmälan är bindande. Vi skickar inte ut biljetter utan har namnlistor i dörren.

Välkommen till en kväll med Hjärtat i fokus!

Måndagen den 9  mars bjuder 1,6 & 2,6 miljonerklubben in till Woman in red i  Linköping. I år är det 15 år sedan denna viktiga kampanj startade i Sverige. Kvällen bjuder på information, inspiration och mycket glädje där insamling till forskning på kvinnohjärtat står i fokus. Genom kunskap ger vi dig verktyg till ett bättre mående.

Vi får en härlig & fartfylld underhållning med Rennie Mirro, Karl Dyall och Hanna Lindblad. En fantastisk kväll med intressant information och mycket glädje!

Två matalternativ för kvällen, skriv in i meddelande när du gör din bokning vilket alternativ du vill ha:

Tallrik nr 1: Tre sorter kallskuret, potatissallad, färsk frukt, vitlöksbröd. Laktosfri.

Tallrik nr 2: Grönsaksbiff, falafel, potatissallad, majonnäs, färsk frukt, vitlöksbröd. Vegansk.

Buss nr 1: Norrköping - kostnad t/r 50 kr. Avresa 16.15 från Resecenter hpl C3-C9 och återresa 21.45. Barks Buss

Buss nr 2: Finspång - kostnad t/r 50 kr. Avresa från Bildningen 16.00, Skärblacka Vårdcentral 16.20. Återresa 21.45. Barks Buss

Buss nr 3: Motala - kostnad t/r 50 kr. Avresa från Mjölby kl 15.20, Vadstena kl 15.50, Motala kl 16.10 med Blåklintsbuss. Återresa 21.45 via Motala, Vadstena och ankomst Mjölby kl 23.25.

Bokningen är stängd sedan 2020-03-01 20:59:00!