Göteborg - Woman in Red

När: 16 augusti 2020, kl: 17:00
Plats: Radisson Blu Scandinavia, Södra Hamngatan 59, Göteborg
Bokningsbar t o m: 2020-03-08
Övrigt: Övrig: I priset ingår även välkomstbubbel, sojaglaserad laxrygg med inlagd fänkål, samphire och bouillabaissesås, ett glas vin, kaffe & tryffel och bemannad garderob. Anmäl ev. matallergi i din anmälan. Vi skickar ej ut biljetter utan har namnlistor i entrén. Anmälan är bindande.

DATUM ÄNDRAT TILL DEN 16 AUGUSTI

Pga Coronaviruset skjuter vi fram evenemanget till den 16 augusti. Alla biljetter gäller och det är samma program för kvällen som tidigare.

Välkommen till En kväll med Hjärtat i fokus!

Söndagen den 16 augusti bjuder 1,6 & 2,6 miljonerklubben in till Woman in Red på Radisson Blu Scandinavia i Göteborg.

Kvällen bjuder på information, inspiration och mycket glädje där insamlingen till forskningen på kvinnohjärtat står i fokus. Vi har tre fantastiska & inspirerande kvinnliga föreläsare som kommer att tala om vårt kvinnliga hjärta. Karin Schenck-Gustafsson som ger oss de senaste rönen om kvinnohjärtat, Katarina Steding-Ehrenborg som pratar om hur man gör för att vara hjärtsmart och Ellen Ostenfeld som berättar om magnetresonans; En hjärtefråga för kvinnor.

Vi får en härlig & fartfylld underhållning med Karin Funk, Filip Williams, Holberg & Funk och Absolut Musikal. En fantastisk kväll med intressant information och mycket glädje.

Bokningen är stängd sedan 2020-03-08 20:59:00!