Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 24 oktober 2019, kl: 15:30
Plats: Förenade Bil - Helsingborg
Bokningsbar t o m: 2019-10-23
Övrigt: Ange i din anmälan om du vill "köra/åka" från Malmö eller om du ansluter i Helsingborg. Ange också om du har några matallergier.

Ljusglimtar i höstmörkret!

Välkommen till en upplevelserik em/kväll med provkörning, dans, mingel i Höganäs Saluhall. Beteendeforskaren Mikael Jensen inspirerar och ger oss energi och ljusglimtar. Kvällen avslutas med musikunderhållning av Eva Almér.

Vi samlas hos Förenade Bil i Helsingborg med fika och provkörning.
Därefter kommer beteendeforskaren Mikael Jensen  att berätta om sin egen forskning om leenden, ”Ljusglimtar i höstmörkret” – han jämför sin forskning med bl a hjärnforskning.  (www.mikaeljensen.nu/forskning)

Nästa besök blir i Höganäs Saluhall där vi bjuds på en enklare mingeltallrik. Mingel hos utställare, musik med "prova på" Salsa dans med Sergio Charon Lopez, (www.bailapasion.se). Lotteri med fina vinster och goodiebags.

Kvällen avslutas med musikunderhållning. Höganäs musikambassadör Eva Almér underhåller. Hon har sjungit  med bl a  Janne Schaffer, Rob´n´Raz, och för H.K.M. Kronprinsessan Victoria i ett fullsatt Globen. Hennes varma dynamiska röst, karismatiska utstrålning och personliga publikengagemang skapar en härlig upplevelse för stora och små. Eva sjunger bara välkända tidlösa hits - från "Fly Me To The Moon" till 70-tal, 80-tal och dagens läckraste hits.

PROGRAM:

15.30 Samåkning från Malmö

16.30 Samling vid Förenade Bil, Helsingborg, fika

• Hälsoföreläsning med forskaren Mikael Jensen: ”Ljusglimtar i höstmörkret – en beteende- forskares tankar och tips”. Mikael Jensen blandar sin forskning om leenden med hur man kan förändra sitt mentala tillstånd. Forskning om serotonin, dopamin och hjärnforskning – om olika emotionella system i hjärnan.
  • Avresa till Höganäs Saluhall där vi äter en enkel mingeltallrik. Mingel hos utställare, musik med prova på Salsa dans med Sergio Charon Lopez. Lotteri och goodiebag,
  • Eva Almér avslutar kvällen med musikunderhållning med tidlösa hits

20.00.  Avslut

Bokningen är stängd sedan 2019-10-23 09:59:00!