Östersund - Hälsosalong

När: 6 november 2019, kl: 18:00
Plats: Friskis & Svettis Infanterigatan 5B, Stadsdel Norr
Bokningsbar t o m: 2019-10-30
Övrigt: I priset ingår buffémiddag, dryck köps av var och en. Anmälan är bindande.

Hälsosalong - Kropp & Kultur

1,6 & 2,6miljonerklubben inbjuder till en kväll för kroppen och knoppen. Kvällen startar med information av en personlig tränare på Friskis & Svettis. Därefter går vi till Magasinet Vezzo och lyssnar på violinisten Pär Hedman. Där får vi en härlig buffetmiddag. Kvällen avslutas med en av landets mest välkända konstnärer Ingrid Roth, som berättar om sitt konstnärskap.

Biljetter går även att köpa hos Boutique Ma Lou, Hamngatan 10 (endast Swish el kontant).

PROGRAM

Kl 18.00  Friskis&Svettis. En personlig tränare möter och visar oss runt I Friskis & Svettis lokaler samt ger information om olika träningsgrupper och -redskap.

Därefter tar vi en, ca 20 minuters, gemensam promenad ner på stan.

Kl 19.00  Magasinet Vezzo. En trappa upp till det vackra rummet Magasinet. Där möts vi av skön musik av violinisten Pär Hedman.

Våra lokala kontaktkvinnor, Kristina Fluur och Marie-Louise Edlund, hälsar välkommen och berättar om 1,6 & 2,6miljonerklubbens verksamhet.

Buffetmiddag

En av landets mest välkända konstnärer Ingrid Roth berättar om sitt liv och vägen till sitt fantastiska konstnärskap. Ingrid Roth är utbildad konstnär och terapeut i Expressive Arts. Hennes konst är känd över hela världen. Ett citat av Tage Levin "Ingrid Roth inger oss hopp".

ca 21.30 Tack för ikväll!

Bokningen är stängd sedan 2019-10-30 20:59:00!