Hälsogala - Malmö

När: 19 september 2019, kl: 17:00
Plats: Palissad, Malmö Arena
Bokningsbar t o m: 2019-09-15
Övrigt: I priset ingår mingeltallrik bestående av: svamppaj, youhurtbollar, spansk skinka, rimmad varmrökt lax, handskalade räkor, samt ett glas bubbel, kaffe och kaka. Anmälan är bindande.

"Alla känner någon"

Program:

17.00 Dörrarna öppnas registrering, lottförsäljning och mingel hos utställare/sponsorer. Serveras bubbel och snacks. Spectra Entertainment underhåller med mingelmusik.

17.30 Mingeltallrik serveras; svamppaj, youhurtbollar, spansk skinka, rimmad varmrökt lax, handskalade räkor - baren är öppen hela kvällen

18.05 Teamet hälsar välkomna

Trine Grönlund, erfaren konferencier och världsmedborgare som rest jorden runt för att hitta förhållningssätt/verktyg som hjälper oss må bra och prestera på topp utifrån våra egna förutsättningar. "Go slow" förespråkare.

Anders Håkansson, professor och överläkare, Lunds universitet, (forskningsinriktning spelberoende.) -"Vad gör vår tids nätspelande och dataspelande med vår psykiska hälsa?" "Hur hänger olika beroenden ihop?" och "Hur är det kopplat till kön och till psykisk ohälsa?" Frågestund med Trine.

Nina Pressing, musicalartist uppträder

Emelie Walles influencer/entreprenör- informerar om ”Maskrosbarn”

Tomas Lydahl och Dennis Westerberg, föreläsare och författare, föreläsare och författare, framstående experter inom "mental hälsa". Bjuder på tankar kring hur vi människor ska kunna uppleva mer lycka och framgång i livet. Kan det vara så att det psykologiska fältet fått allting om bakfoten? Frågestund med Trine.

20.05 - 20.40 Paus - mingel bland utställare/ sponsorer samt kaffe serveras

Sandra Westin, standup komiker

Martin Järnland - föreläsare/coach (Strenght inside) - "Ta svart bälte i att leva"

Nanne Grönvall - mångsidig duktig artist, låtskrivare

22.00 Final med Nanne Grönvall och Nina Pressing

Programmet uppdateras löpande.

Galan arrangeras av 1,6 & 2,6 miljonerklubben tillsammans med MONK events & Emelie Wells. Överskottet går till stiftelsen Kvinnor & Hälsa.

Bokningen är stängd sedan 2019-09-15 23:59:00!