Stockholm: Förhandsvisning Wild Rose

När: 27 augusti 2019, kl: 18:00
Plats: Biograf Sture, Birger Jarlsgatan 41 A, Salong 1
Bokningsbar t o m: 2019-08-27
Övrigt: Flmen börjar 18.00, entén öppnar 17.30. Begränsat antal platser, så först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista i entrén. Anmälan är bindande, så vid förhinder, meddela oss gärna så någon annan medlem kan få din plats. Vid utebliven avbokning kommer en administrationsavgift på 50 kr/person att debiteras.

1,6 & 2,6 miljonerklubben har tillsammans med Scanbox nöjet att välkomna dig som medlem till en exklusiv förhandsvisning av filmen Wild Rose.

Erbjudandet gäller för dig som är medlem i 1,6 & 2,6 miljonerklubben.

Wild Rose

Jessie Buckleys explosiva sångbegåvning och unika personlighet går rakt genom bioduken i gripande Wild Rose, en historia om de vägar livet tar om man vägrar ge upp sig själv och sina drömmar. Unga upproriska Rose-Lynn har aldrig velat något annat än att sjunga, men har hittills bara uppträtt på små lokala scener. Hon brinner för den råa country som består av tre ackord och sanningen om livet, men vägen från Glasgow till Nashville är lång - speciellt för en arbetartjej som klarat av ett fängelsestraff och som blev mamma redan i tonåren. Medan Rose-Lynn jagar framgången söker hennes två barn trygghet hos hennes egen mamma Marion (Julie Walters), som tagit sina snytingar och ser mer realistiskt på tillvaron. Genom ett städjobb får Rose-Lynn kontakter som kan leda till en sångkarriär på allvar. Nu satsar hon allt, men vad är hon beredd att förlora på vägen?

Wild Rose har svensk biopremiär den 6 september.

OBS! Erbjudandet gäller dig som är medlem (plus en vän) i 1,6 & 2,6 miljonerklubben. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista vid entrén till Biografen. Tänk på att meddela om du får förhinder så att en annan medlem kan få din plats.

Denna exklusiva förhandsvisning är en sensommarpresent från Scanbox till dig som medlem – men skänk gärna en gåva för kvinnors hälsa till insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa.

Märk din gåva med ”Wild Rose”. Swish: 123 900 1520

Tack för din gåva!

Bokningen är stängd sedan 2019-08-27 16:00:00!