Exklusiv förhandsvisning av Hasse & Tage – en kärlekshistoria

När: 3 september 2019, kl: 18:00
Plats: Grand, Svavägen 45, Stockholm, Salong 1
Platser kvar: Evenemanget är fullbokat!
Bokningsbar t o m: 2019-08-27
Övrigt: Entrén öppnar 17.30. Begränsat antal platser, så först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista i entrén. Vid förhinder, meddela oss gärna så någon annan medlem kan få din plats.

Erbjudandet gäller för dig som är medlem i 1,6 & 2,6 miljonerklubben.

HASSE & TAGE - en kärlekshistoria!
Hasse och Tage var världens bästa vänner i över 30 år. Deras filmer, revyer, sånger och böcker påverkade en hel nation och var limmet som höll ihop folkhemmet. För första gången öppnar familjerna Alfredson och Danielsson upp arkiven och ger oss exklusiv åtkomst till deras berättelser, fotografier och inspelningar. Regi Jane Magnusson som nu senast gjort dokumentären om Ingemar Bergman.

OBS! Erbjudandet gäller dig som är medlem (plus en vän) i 1.6 & 2,6 miljonerklubben. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista vid entrén till Biografen. Tänk på att meddela om du får förhinder så att en annan medlem kan få din plats.

Denna exklusiva förhandsvisning är en gåva från Nordisk Film Sverige till dig som är medlem – men skänk gärna en gåva för kvinnors hälsa till insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa. Märk din gåva med ”Hasse & Tage”.

Swish 123 900 1520

Tack för din gåva!