Frukostseminarium i Jönköping

När: 16 maj 2019, kl: 07:45
Plats: Hudoteket, Östra Storgatan 6, våning 4, Jönköping
Bokningsbar t o m: 2019-05-07
Övrigt: I priset ingår frukost, serveras från kl 8.00. Anmälan är bindande.

Vi bygger vidare på vårt hälsotema och bjuder in till ett frukostmöte på Hudoteket i Jönköping den 16 maj mellan klockan 08.00-10.00.

Lena Hallbäck-Olofsson, Hudterapeut, Ägare och VD, bjuder in oss till hennes livsverk Hudoteket som hon drivit sedan 1981. Hon har genom åren byggt upp ett blomstrande företag inom hud- och skönhetsvård med både salonger och webshop. Sedan några år sedan är det hennes dotter Andrea som driver Hudotekets e-handel och Andrea är idag även operativ chef och Vice VD.

Ät en god frukost på takvåningen tillsammans och lyssna till Andrea och Lena, som ger goda råd om hur du kan öka ditt välbefinnande och ta hand om din hälsa. Lena och Andrea har stor erfarenhet av hur du bäst kan sköta om dig, och hur du kan få en friskare och fräschare hud oavsett ålder.

Du får förutom frukost och en föreläsning, en rundvandring i lokalerna och avslutningsvis fina erbjudanden i Hudotekets butik, där även en utlottning av presentkort sker bland de deltagande.

Bokningen är stängd sedan 2019-05-07 20:59:00!