Exklusiv förhandsvisning av filmen Kungen av Atlantis

När: 25 februari 2019, kl: 19:00
Plats: På Filmhuset, Borgvägen 1-3, Gärdet, Stockholm
Bokningsbar t o m: 2019-02-22
Övrigt: Filmen är ett medlemserbjudande för dig som är medlem (i Psykiatrifonden och/eller 1,6 & 2,6 miljonerklubben) plus en vän. Begränsat antal platser, så först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista i entrén. Vid förhinder, meddela oss gärna så någon annan medlem kan få din plats. Filmen är 95 min lång.

Psykiatrifonden och 1.6 & 2,6 miljonerklubben har tillsammans med Folkets Bio nöjet att välkomna er till en exklusiv förhandsvisning av filmen Kungen av Atlantis. Erbjudandet gäller för dig som är medlem i Psykiatrifonden och/eller 1.6 & 2,6 miljonerklubben.

Kungen av Atlantis är en självupplevd berättelse full av absurd humor, starka känslor och mycket kärlek om en pappa som tror han är kung och en son som försöker hålla honom på jorden. Filmen baseras på Simon Settergrens egen erfarenhet av att växa upp med en pappa som har schizofreni.

Se svensktextad trailer här!

OBS! Erbjudandet gäller dig som är medlem i Psykiatrifonden och/eller 1.6 & 2,6 miljonerklubben. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Ingen biljett kommer att skickas ut. Vi tar emot med namnlista vid entrén till Filmhuset. Tänk på att meddela om du får förhinder så att en annan medlem kan få din plats.

Denna exklusiva förhandsvisning är en gåva till dig som medlem.

Men tänk gärna på forskningen för psykisk hälsa. Märk din gåva med ”Kungen av Atlantis. Tack för din gåva!

Psykiatrifonden, swish: 123 900 7501

Insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa, swish: 123 900 1520

Bokningen är stängd sedan 2019-02-22 20:59:00!