Höstseminarium i Karlstad 22 oktober

När: 22 oktober 2018, kl: 18:00
Plats: Elite Stadshotell, Kungsgatan 22, Karlstad
Platser kvar: Evenemanget är fullbokat!
Bokningsbar t o m: 2018-10-19
Övrigt: I priset ingår paj, sallad, dryck kaka till kaffe, meddela ev. allergier. Anmälan är bindande.

Välkommen till en kväll i Karlstad med magen i fokus!

Den 22 oktober kommer Sofia Antonsson, IBS-expert, författare och TV profil, till Elite Stadshotell i Karlstad. Sofia har introducerat kostbehandlingen Fodmap för känsliga magar i Sverige. Hon kommer att inspirera oss om hälsotrender exempelvis gluten och tarmbakterier samt att få magen i balans med hjälp av rätt kost, andning och stresshantering i vardagslivet.

Alexandra presenterar vår nya bok ”Kvinnor och hälsa – så mycket bättre” som är skriven av ett 20-tal medicinska experter. En imponerande och lättillgänglig liten uppslagsbok där experter delar med sig av sina djupa och väl dokumenterade kunskaper om kvinnors hälsa.

PROGRAM:

18.00   Incheckning

Alexandra Charles, presenterar 1,6 & 2,6 miljonerklubben och den nylanserade jubileumsboken ”Kvinnor och Hälsa – så mycket bättre”.

Sofia Antonsson, leg.dietist, IBS-expert, författare, TV profil ”Hälsotrender och hur du får en maga i balans med hjälp av kost, andning och stresshantering i vardagslivet.

21.00 Avslut

Evenemanget är fullbokat!