Alla priser är angivna i SEK. Betalningsvillkor

När: 22 september 2018, kl: 09:00
Plats: Mossängens sommarstad/Elinelundsvägen
Bokningsbar t o m: 2018-09-21
Övrigt: OBS! Ändrad tid till bussturen! Detta gäller anmälan till guidade bussturen. För hälsodagen är det gratis entré!

Hälsodagen är 1,6 & 2,6 miljonerklubbens årliga kampanj runtom i landet. Vi uppmuntrar alla till en bättre livsstil med fokus på hälsa, välbefinnande och vikten av att komma ut i naturen.

PROGRAM

9.00 Guidad busstur,  bussar avgår från Mossängens Sommarstad

UNIKT TILLFÄLLE - Hälsopromenad Limhamns kalkbrott

1.6 miljonerklubben kan erbjuda våra besökare på hälsodagen en härligt guidad busstur samt ca halvtimmes hälsopromenad nere i vackra LIMHAMNS KALKBROTT.  Idag kan man som privatperson inte besöka kalkbrottets unika natur, utan detta erbjuds endast företag och föreningar mot en kostnad. Passa därför på att boka in er på guidade turen ner till kalkbrottet. Kostnad 150 kr/pers, lunch ingår också! ( självkostnadspris på buss + guide + lunch)

11.00 Invigning, bandet PRIME TIME spelar

11.30 Prova på “MediYoga Carina Jacobson,  Yogalärare/Reikimaster. Här får du uppleva en stund av lugn inkännande yoga för kropp och sinne. MediYoga® är en terapeutisk form av Yoga, mjuka kroppsövningar anpassade efter utövarens förmåga, effektiva andnings- och koncentrationstekniker, djupavslappning och meditation. Utförs sittande på stol så att alla kan vara med.

Carina säljer även eteriska oljor och egna smycken på plats!

12.00 Vad är Reiki? Carina Jacobson, Yogalärare/Reikimaster. Föreläsning om Reiki, en mjuk metod för friskvård, omvårdnad och behandling.

12.30 Clowngympa med Lattjo, Lajban & Luffaren

13.00 Prova på “MediYoga”, Carina Jacobson

13.30 Vinstutdelning på scen

OBS! Begränsat antal plats!

Förtäring på plats: Vegetarisk Hälsorulle (Hummus med soltorkade tomater) från Svedala Tunnbrödsgård, inkl. dricka 60 kr

HEMKÖP bjuder på gratis frukt!

Varmt välkommen!

Bokningen är stängd sedan 2018-09-21 15:59:00!